Friday 6 January 2012

Welcoming Entry

Salam and Hi,

Memandangkan dah berapa banyak blog saya di-private-kan atas sebab-sebab tertentu, kali ni blog yang betul-betul saya nak public-kan sebagai refence dalam menyediakan segala persiapan perkahwinan kami nanti. Antara sebab blog ini di-create, adalah bertujuan supaya saya tak lupa mana blog yang saya lawat dan saya rasa review dia saya berminat selain boleh bertukar pendapat terutamanya dalam hal berkaitan perkahwinan.

Kenapa pilih name LOVE IN FEBRUARY? Nnt akan ada cerita disebaliknye. Tunggu ye.

Kalau nak tengok muka tuan blog, boleh tengok kat sebelah ye. Detail tu, sedikit demi sedikit akan saya bagitahu. Tak ade lah nanti kamu semua tertanya-tanya siapa budak yang perasan pandai menulis ni. =)

So, kepada pembaca, ENJOY!!!

0 comments:

Post a Comment