Tuesday 15 May 2012

Naly Capture

Assalamualaikum... 

Alhamdulillah akhirnya bahagian photography and videography dah booked dan bayar deposit..yeay!! I hire  kawan I yang dah buat business sendiri dan kerja 5 tahun dgn Dina Wedding. So, nama company dia Naly Capture. I suka video dia even bukan HD tp editting dia sgt best (at least bagi I cantik lah). Disebabkan I punya akad nikah dan bersanding dekat Terengganu, so I hire kawan I ni untuk ketiga-tiga events terus. Senang I nak pantau nnt. Tak payah nak call banyak-banyak orang bila nak follow up.

Untuk video, kawan I sendiri akan shoot dan dia pun akan ada 2nd  videographer. Untuk photography, kawan I tu pun ada a few options untuk photographer dan diorang ni memang dah kenal lama. So I just go thru diorang punya profile dan I sendiri decide nak Azlee Samad. I tengok Azlee Samad punya gambar sangat ok dan dia pun selalu follow Danial Haikal jugak. So, Azlee Samad akan bawak 2nd photograper jugak. Harap semuanya ok nanti. Boleh check FB Azlee Samad!

Kesimpulannya, I akan ade 2 photographers + 2 videographers=)

So far, kawan I tak ada lagi official website tapi cuba try click kat SINI untuk tengok contoh video dan org dalam video tu pun dua-dua kawan I masa study=)

Ok lah. Kat bawah ni ada contoh gambar-gambar yang I cilok dari FB Azlee Samad. Imagespy tu pun by Azlee Samad. So, layan je lah gambar kat bawah ni.





 Thanks for reading!=)

1 comment:

  1. Assalamualaikum Nurul,

    Nice blog, nice entry.

    Cuma nak minta jasa baik Nurul untuk remove link dinawedding dari entry ini. Video itu adalah hak milik penuh Dinawedding. Penggunaanya untuk tujuan promosi company lain adalah tidak dibenarkan kecuali dgn izin dari kami. Dinawedding tidak ada sebarang kaitan dgn nalycapture.

    Untuk sebarang pertanyaan sila emailkan terus kepada: people@dinawedding.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete